Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål til kundeservice


Hvordan kan det være, at jeg ikke har modtaget min pakke?
Normalt leverer vi pr. brev eller pakke inden for 5-10 arbejdsdage. Hvis vi ikke har flere af varen på lager, kan levering tage nogle dage ekstra. Du bedes kontakte kundeservice, hvis varen ikke er leveret inden for 2 uger efter bestilling.


Hvor længe har jeg reklamationsret på købte varer?
I henhold til den danske købelov har du 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen. Du kan få mere information på www.fbr.dk


Der er fejl på den vare, jeg har købt. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har modtaget en forkert eller defekt vare, skal du kontakte vores kundeservice på telefon 70 333 999.


Hvor længe gælder min fortrydelsesret?
Du har 30 dages fri fortrydelsesret fra den dag, du har modtaget varen. Hvis du fortryder købet, kan du bare sende varerne retur inden for 30 dage efter modtagelsen, og du vil få pengene retur.


Hvad skal jeg gøre, når jeg vil returnere en vare?Sammen med pakken får du en returseddel og instruktioner om, hvordan du gør, hvis du vil returnere et eller flere produkter. Udfyld returformularen og send det sammen med produktet til os. Du bedes venligst meddele os, hvis du ønsker at returnere en vare for at få et forudbetalt kunderetur-klistermærke og et returnummer for hurtigere og sikrere håndtering af din retur. Klistre det forudbetalte kunderetur-klistermærke udenpå pakken. Hvis du vælger at returnere varen på anden måde end med det forudbetalte kunderetur-klistermærket er du som kunde ansvarlig for varerne, indtil de når os. Defekte produkter skal returneres i samme stand, som de blev modtaget.


Jeg har returneret min vare, men har ikke fået mine penge retur?
Vi vil refundere det fulde beløb inden for 14 dag efter vi har modtaget varerne i returnering eller du kan bevise, at du har sendt varen tilbage, alt efter hvad derind træffer først. Hvis du har betalt med kort,vil beløbet blive betalt på kortet. Afhængigt af dit kreditkortselskabs behandlingstid, kan det tage 10-30 dage før tilbagebetalingen afsluttet. Hvis du har betalt via direktebetaling eller TVINS faktura, vil dette blive indsat på din bankkonto eller via postanvisning


Hvordan udregnes fragtomkostningerne?
Fragtomkostningerne afhænger af varens størrelse, vægt og forsendelsesomkostninger. Hvis varen ikke kan sendes som pakke (store eller tunge varer), bliver vi nødt til at sende hver vare som separat fragt. Ved 2-4-1 tilbud får man et ekstra produkt gratis med i sit køb uden ekstra omkostninger. Det medfører ekstra fragtomkostninger på grund af forhøjede ompaknings- og håndteringsomkostninger.


Følger der en dansk brugervejledning med til alle produkter?
Det fremgår af produktbeskrivelsen, om der medfølger en dansk brugervejledning (hvis ikke, vil der altid være en brugervejledning på engelsk). Der følger også en instruktionsvideo med til nogle af produkterne. Det vil kunne ses i produktbeskrivelsen. Video eller DVD er altid på engelsk.


Spørgsmål om fakturaer


Hvorfor har jeg fået en faktura, når jeg har returneret min ordre (dele af min ordre)?
Oftest skyldes det, at fakturaen blev sendt, inden vi havde modtaget din returnering på vores lager. Kontakt venligst Tvins (tlf 70 333 999), hvis du vil have information om din betaling.


Hvornår kommer fakturaen?
Fakturaenvil blive sendtsærskilt i midten af måneden.


Er min betaling registreret?
Kontakt venligst Tvins kundeservice (tlf. 70 333 999) hvis du er usikker på, om din betaling er gået igennem.


Hvor meget skylder jeg på min konto?
Dette fremgår på din faktura – alternativt kan du ringe til Tvins kundeservice (tlf. 70 333 999).


Hvorfor har jeg fået en faktura på 199,-?
Dette er en afgift, vi lovmæssigt har ret til at opkræve, hvis du ikke henter din pakke på posthuset. Den dækker vores omkostning til at sende pakken ud og tage den retur.


Spørgsmål om Internetbestilling


Hvordan bestiller jeg en vare over internettet?
Ved siden af den pris, der står ved hvert produkt, er der en ORANGE knap med teksten BESTIL NU. Den skal du klikke på. I øverste højre hjørne ser du derefter en orange knap med teksten BESTILLING. Den skal du klikke på. Se efter, om du kan se det produkt, du vil købe, i kassen. Når du har udfyldt formularen og angivet, hvordan du vil betale, kommer du videre ved at trykke på den orange knap nede til højre på skærmen. Til sidst kommer du til en side, hvor vi takker for din ordre. Nu har vi modtaget din ordre, og vi sender dig kort tid efter en bekræftelse på e-mail. Hvis du har yderligere spørgsmål angående din internetbestilling, kan du kontakte vores kundeservice.


Hvordan betaler jeg?
Du kan vælge at betale med kreditkort (ingen ekstra omkostninger), direkte via din bank (ingen ekstra omkostninger) Tvins faktura (faktureringsomkostning 29 kr) eller Tvins konto (delbetaling). Du skal vælge betalingsmåde i Kassen, inden du fuldfører købet.


Er det sikkert at anvende kreditkort som betaling?
Det er helt sikkert at handle hos TVINS. Vi anvender en avanceret krypteringsteknologi, når vi sender dine oplysninger til banken. Betaling med kreditkort følger dansk lov for online betalinger.


Modtager jeg en ordrebekræftelse?
Ja, hvis du har bestilt varen via internettet og oplyser din Email adresse.


Har I modtaget min ordre?
Hvis du har bestilt via internettet, sender vi dig to ordrebekræftelser. Den første bekræftelse modtager du, når vi har modtaget din ordre. Den anden bekræftelse modtager du, når varen er blevet sendt fra vores lager. Hvis der er gået over en uge fra ordredatoen, og du ikke har modtaget en bekræftelse, bedes du venligst kontakte vores kundeservice.


Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil ændre eller afbestille en ordre?
Ring straks til vores kundeservice på telefon 70 333 999, eller send en e-mail til help-dk@tvins.com og spørg dem, om de har sendt din vare? Normalt sender vi en vare dagen efter, at vi har modtaget en ordre. Hvis du ikke har modtaget varen efter 10 dage, skal du kontakte vores kundeservice.