Købsvilkår

Velkommen til TVINS. Hos os finder du spændende, unikke og smarte produkter med høj kvalitet. Vi rejser verden rundt for at finde nye og spændende produkter, som du kan finde glæde i din hverdag.

Med venlig hilsen
Filip Gahnström
VD, Tvins

Dine fordelagtige vilkår
Nedenfor finder du ud af alt om, hvordan du handler hos Tvins på afstand. Du er velkommen til at tage vores produkter med dig hjem og prøve dem. Hos os har du altid 30 dages pengene tilbage garanti for din sikkerhed. Vores ambition er, at du altid skal være tilfreds som kunde.

Betalingsmetoder - Du kan betale med kreditkort, bla Visa, MasterCard og American Express.
TVINS tilbyder også faktura og delbetaling i samarbejde med TF bank:

Faktura - Fakturaen vil blive sendt særskilt i midten af måneden. Faktureringsadresse og leveringsadresse skal altid være det samme, når du vælger at betale med faktura. Med dine varer får du samtidig en følgeseddel med.

Kundeservice - TVINS kundeservice er der for dig! Du er altid velkommen til at sende e-mail til help-dk@tvins.comhvis du har spørgsmål eller kommentarer. Vi vil kontakte dig inden for 48 timer. Eller ring på 70 333 999

Forsendelser
Land og valuta - Følgende lande har deres egne hjemmesider, hvor du betaler i lokal valuta: Danmark, Finland, Norge og Sverige. Bemærk, at det ikke er muligt at sende varer på tværs af grænserne. Vi leverer ikke til Grønland eller Færøerne. Tvins produkter kan købes via vores forsælger på Færøerne VØRUHUSID: http://www.voruhusid.fo/

Levering - Leveringstiden er normalt 5-10 hverdage. Pakken leveres med GLS/Bring. OBS! GLS/Bring har ikke nogen aftale med os om hjemmelevering.

Ordrebekræftelse - Når du sender din ordre via hjemmesiden vil du se en skærm til bekræftelse med dit ordrenummer og det samlede ordrebeløb.

Leveringsgebyr - eventuelle leveringsomkostninger til din ordre bliver vist ved kassen og ordrebekræftelse.

Moms - Alle priser er inklusive moms TVINS uanset hvilket land du har valgt. Derfor er den pris du ser, den pris du betaler.

Uafhentede pakker - Hvis du ikke afhenter din pakke på leveringsstedet vil du blive opkrævet et afbestillingsgebyr på 199 kr.

Sådan går du videre, hvis du ønsker at returnere tilbage

Sammen med pakken får du en returlabel og instruktioner om, hvordan du gør, hvis du vil returnere et eller flere produkter. Udfyld returformularen og send det sammen med produktet til os. Du bedes venligst meddele os, hvis du ønsker at returnere en vare for at få et forudbetalt kunderetur-klistermærke for hurtigere og sikrere håndtering af din retur. Klister den forbetalte returlabel udenpå pakken. Hvis du vælger at returnere varen på anden måde end med det forudbetalte kunderetur-klistermærket er du som kunde ansvarlig for varerne, indtil de når os. Defekte produkter skal returneres i samme stand, som de blev modtaget.

Returret- Prøv vores produkter hjemme. Skulle det usandsynlige ske at du ikke ønsker at beholde produktet, kan du returnere det inden for 30 dage og alt hvad du betaler, er portoen til returneringen. Som privatperson har du ifølge aftale om fjernsalg 14 dages returret, men vi på TVINS tilbyder en fuld 30 dage som en ekstra service til dig. Produktet skal returneres i original emballage med alle produktets komponenter, herunder alle manualer. Vi forbeholder os retten til at opkræve gebyr for en værdiforringelse i visse tilfælde kan finde anvendelse, hvis produktet er væsentligt forringet tilstand. Vi kan ikke refundere penge til produkter såsom parfume, undertøj, toiletartikler, cd'er, videoer og dvd'er, hvis emballagen er brudt. I Tvins’ butikker gælder de normale købsbetingelser for butikshandel. Fuld returret i 30 dage ved fremvisning af kvittering og uåbnet emballage.

Reklamation -Tvins følger købelovens reklamationsret, hvilket betyder, at du har to års garanti, efter at du har modtaget varen. Dette forudsætter, at alle vedligeholdelsesinstruktioner er fulgt, og at den normale pleje overholdes. I en klagesag, bedes du kontakte vores kundeservice for yderligere at hjælpe dig med proceduren. Du vil derefter blive bedt om at fremlægge fotografisk dokumentation af den forkerte/defekte varer, hvor fejlen er synlig. Hvis det er nødvendigt, skal du tilsendes en forudbetalt returlabel dig af kundeservice.
Når vi har modtaget varen retur vil reklamationen blive undersøgt for fejlen. For spørgsmål vedrørende klager og reklamation, kan du kontakte kundeservice på 70 333 999 eller email help-dk@tvins.com

Porto gebyr for returer- Vi lægger ud for returporto, hvis du anvender det forudbetalte kunderetur-klistermærke. Er det en retur i fortrydelsesperioden (Se Returret), så fratrækker vi efterfølgende returportoen, dog ikke hvis der er tale om en reklamation, så betaler TVINS selvfølgelig returportoen (Se under Reklamation). Returporto er p.t 50 kr for pakker med en vægt op til 2 kg, og 100 kr for pakker med en vægt mellem 2 kg og 20 kg.

Uafhentede pakker - Hvis du ikke afhenter din pakke på leveringsstedet vil du blive opkrævet et afbestillingsgebyr på 199 kr.


Tilbagebetaling - Vi vil refundere det fulde beløb inden for 14 dage efter vi har modtaget varerne eller du kan bevise, at du har sendt varen tilbage, alt efter hvad der indtræffer først. Hvis du har betalt med kort, vil beløbet blive tilbagebetalt på kortet. Afhængigt af behandlingstiden af dit kreditkort selskab, kan det tage 10-30 dage før tilbagebetalingen er afsluttet. Hvis du har betalt via direkte betaling eller TVINS faktura, vil dette blive indsat på din bankkonto eller via postanvisning.

Personlige oplysninger

På TVINS værner vi om at beskytte dit privatliv og vi bestræber os altid på at sikre vores kunders persondata på et højt niveau (f.eks. vil vi aldrig sælge dine personoplysninger til et andet selskab). De personoplysninger vi indsamler på TVINS, bruges til at håndtere ordrer/ køb, kundeservice samt for at gennemføre arrangementer eller konkurrencer.


Her nedenfor kan du læse om hvorfor vi har brug for dine personoplysninger:

Opflydelse af købsaftalen.Denne indsamling af dine personoplysninger er påkrævet for at opfylde vores forpligtelser i henhold til købsaftalen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores forpligtelser ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Vi opbevarer dine persondata indtil købet er gennemført (inklusive levering og betaling) og derefter i 36 måneder for at kunne håndtere eventuelle klager og garantier.

For at kunne opfylde virksomhedens juridiske forpligtelser. Denne indsamling af dine personoplysninger er obligatorisk ifølge lovgivningen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores juridiske forpligtelse ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Dine persondata opbevares i 36 måneder efter det at købet er gennemført.

For at kunne håndtere kundeservice spørgsmål. Berettigede interesse. Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere spørgsmål relaterede til kundeservice. Persondata opbevares indtil kundeservice-spørgsmålet er afsluttet (dog længst i 36 måneder).

At udføre og styre deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer.Berretigede interesse. Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere din deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer. Dine persondata opbevares i den tid som arrangementet/konkurrencen foregår.

For at kunne håndtere specielle tilbud og fordele til dig som kunde.Oprettelse af dine personlige tilbud og generelle tilbud, tilpassede nyheder, produktanbefalinger, inspiration og fordele. Dine persondata gemmes, indtil dit medlemskab slutter. Du kan nemt afmelde dit medlemskab her.


Vi vil aldrig gemme dine personoplysninger i længere tid end nødvendigt for hvert formål. Og vores hensigt er altid at være åbne og gennemsigtig om, hvordan vi behandler dine personoplysninger, og du har altid ret til at blive "gemt". Alle indsamlede personoplysninger ejes af TVNS AB org. 556649-4208, TVNS AB Box 505, 20125 Malmö.


Det er vigtigt, at du har læst og forstår sikkerhedspolitikken og føler dig sikker i vores behandlingen af dine personoplysninger. Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål vedrørende vores behandling af dine persondata.

SIKKERHED FOR KØB
Det er helt sikkert at handle hos Tvins. Tvins servere benytter en avanceret krypteringsteknologi - SSL (Secure Sockets Layer). Når vores sikre server modtager informationen fra dit kreditkort bliver informationen sendt i et krypteret format direkte til banken. TVINS bruger WorldPay (tidligere Bibit) og opfylder kravene til PCI. Betaling med kreditkort sker i overensstemmelse med den svenske lovgivning for internet-betalinger. Når du har gennemført din betaling via internettet, vil modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Det beder vi dig om at gemme.

Bestil – TVINS tager forbehold for udsolgte varer, prisændringer og eventuelle fejl. Vi gør opmærksom på, at det kan være vanskeligt at gengive farver korrekt på billeder.

Ansvar - At købe på tvins skal du være over 18 år og forstår de betingelser, der gælder for samhandelen med Tvins. Tvins er underlagt de til enhver tid gældende love og regler om produktansvar i Danmark og EU.


Tvist- Eventuelle tvister og søgsmål skal afgøres af danske domstole i.h.t. dansk ret.

Kundeservice - Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp er du velkommen til at sende e-mail til den help-dk@tvins.comeller ring på 70 333 999